• (Android/iOS) Modern Ops - Стрелялки Шутеры koduoja neribotą skaičių primogemų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Modern Ops - Стрелялки Шутеры ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Modern Ops - Стрелялки Шутеры IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koduoja neribotą skaičių primogemų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Modern Ops - Стрелялки Шутеры 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    4 žvaigždučių tik bc ji turi gta5 tikslas padėti kaip dang Aš kūno žmonių vaikščiojant lol

    Šiame žaidime yra robotų, bet aš galiu laimėti be problemų:) Skiriu 3 žvaigždutes

    Šis žaidimas yra geras, ne per daug, ne blogai, man patinka kasdieniai apdovanojimai, bet mane apmaudu, kad žaidžiu daug negaudamas pakankamai atlygių, žaidžiau 4 mėnesius, bet negalėjau atnaujinti savo ginklų ir įrangos. turiu mokėti, kad gaučiau tai, ko noriu, ir, mano nuomone, tai visai nesąžininga. Tai nemokamas žaidimas, todėl aš neprivalau už viską mokėti, priešingai, man turėtų būti pasiūlyta daugiau apdovanojimų už savo pasiekimus, bet aš nieko negaunu!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :